שעות פעילות: א-ה 9:00-21:00 ו' וערבי חג 8:30-14:00 info@barmedical.co.il

1700-700-473

הדמיית שיער בירושלים – המדריך המלא

אינספור ממצאים סטטיסטיים גורסים באופן חד משמעי, כי, מעל 50 אחוז מן הגברים, הן בארץ והן בעולם, סובלים מן הבעיה אשר ידועה בשם קרחת. מיותר לציין, כי, תופעת הקרחת היא לא רק תופעה נפוצה ורווחת, אלא תופעה אשר בעיקר פוגעת בביטחון העצמי של הגברים אשר סובלים ממנה. בטח כאשר שיער מלא ושופע הינו סמל לגבריות. לכן, אין זה כלל פלא לראות ולהיווכח, כי, יותר ויותר גברים מסרבים להשלים עם 'מצב' הקרחת שלהם ומוכנים להשקיע זמן, כסף ומשאבים רבים על מנת 'לתקן' את המצב. להוסיף לכך את העובדה, כי, קיימות לא מעט שיטות, דרכים וטכניקות ל'העלמת' הקרחת, הרי ומדובר בפעולות פשוט מתבקשות. הלכה למעשה, אחת מן השיטות המבוקשות, הפופולאריות והאפקטיביות ביותר הינה השיטה של הדמיית שיער בירושלים.

על הרעיון אשר 'עומד' מאחורי השיטה של הדמיית שיער בירושלים ועוד

ובכן, כמו ששם השיטה של הדמיית שיער בירושלים כבר מרמז, הרי ושיטה זו כלל לא מתיימרת לבצע פעולה של השתלת שיער, אלא בדיוק להיפך. בטח כאשר הפעולה של השתלת שיער לא רק כלל לא מוכיחה את עצמה, לא לטווח זמן קצר ובטח לא לטווח זמן ארוך, היא גם עולה הון עתק וגם מסבה כאב פיזי רב לפציינט אשר 'עובר' וחווה אותה. לעומת השתלת שיער, השיטה והטכניקה של הדמיית שיער בירושלים לא רק שמדמה באופן מושלם 'מצב' שיער חיוני ואופטימלי, אלא אף 'מגובה' בתהליך קצר, קל ופשוט ביותר, באופן יחסי כמובן. עכשיו, מבחינת כל מה שנוגע לשיטה ולטיפול של הדמיית שיער בירושלים, הרי ושיטה וטיפול אלו באים לידי ביטוי באופן הבא: ובכן, השלב הראשון שלה כולל 'החדרה' של פיגמנט שיער אורגני אשר מוחדר היישר אל תוך שכבת העור הראשונה של הקרקפת. להוסיף לכך את העובדה, כי, שכבה זו הינה שכבת אפידרמיס, כלומר, שכבה תת – עורית, הרי והיא יכולה להכיל בתוכה את פיגמנט השיער האורגני למשך תקופה של לפחות שלוש שנים. בנוסף, היתרון הגדול ביותר של שיטה זו, שפיגמנט השיער המוחדר דומה באופן מפליא לזקיקי השיער הטבעיים, מה ש'יוצר' הדמיית שיער שכלל אי אפשר ניתן להבדיל בינה לבין 'תמונה' של קרקפת מלאת שיער באופן טבעי. להוסיף לכך את העובדה, כי, השיטה של הדמיית שיער בירושלים הינה בטוחה וכלל לא מסוכנת מבחינה בריאותית, והרי ומדובר בשיטה שכל גבר וגבר אשר סובל מהתקרחות חייב לנסות אותה.

סובלים משיער נושר ודליל? ערכו עוד היום הדמיית שיער בירושלים

כאמור, כל גבר שני סובל משיער נושר ודליל. יחד עם זאת, היום, הודות לטיפול של הדמיית שיער בירושלים, ניתן לפתור ולסיים את הבעיה על הצד הטוב ביותר. להוסיף לכך את העובדה, כי, הטיפול של הדמיית שיער בירושלים גם מאופיין במחיר אטרקטיבי ביותר, הרי ומדובר בטיפול שכל גבר חייב לעשות.